Rol playing games
Rol playing games zijn een volledig professionele vorm van recreatie die echt een mijl extra interesse willen hebben dan verschillende, veel minder meeslepende genres. Toen het automatische model van de stijl van de grond kwam, waren er verschillende geldhongerige bedrijven die vastbesloten waren om de stijl binnen te stormen zonder echt te weten wat de belangrijke factoren zijn van een recreatief gokken op functie. In een paar gevallen hebben die bedrijven oprecht het lef gehad om te winkelen voor kleinere bedrijven die de stijl wel herkenden en die langdurige erfenissen van prachtige conventionele videogames vernietigden.
Aangezien dit van invloed zou kunnen zijn op het lot van automatische functie-Rol playing games, vond ik het zelfs van belang om die gamegiganten te leren met de bedoeling hen te helpen de eenvoudigste factor te herkennen die hen aangaat. Om functie-rollenspellen te promoten, wil je dat een doelmarkt geneigd is om naar het product te winkelen en als een organisatie voortdurend onbetrouwbare schutters plaatst onder het mom van voor de hand liggende videogames met functiegok, kunnen ze hun erkenning het eenvoudigst vernietigen en failliet gaan. Ik erken dat de uitdrukking bankroet een uitdrukking is die die geldhongerige bedrijven herkennen en daarom benadruk ik één factor: probeer onbetrouwbare schutters te promoten tot fanatieke gokkers en je zult failliet gaan!
Persoonlijk was ik ongeveer dertig jaar een gamer met functiegok en werd ik verliefd op de eenvoudigste structuren die ik misschien niet kan noemen vanwege de richtlijnen voor het schrijven van artikelen. Wat ik kan zeggen is dat slechts een paar recreatie-genererende bedrijven zelfs maar in de buurt zijn gekomen van de pen-en-papier varianten van de grote functionele gokvideogames op de markt, weet je, degenen die mensen oprecht ervaren met gokken. Ik zal zeggen dat ik een goede tijd heb gehad terwijl videogames met functiegokken een automatisme zijn geworden omdat het veronderstelde dat ik mijn functiegokken moest doen zonder de behoefte te zoeken naar mensen met vergelijkbare smaak en ondanks het feit dat er een paar videogames zijn opgekomen om geweldige videogames met functiegok te worden, zijn er helaas weinig en enige afstand tussen. Wat dat betreft, van de soorten videospelletjes met functiegok die pen en papier, automatische videospelletjes en online videospelletjes omvatten, is er misschien wel de eenvoudigste soort die kan voldoen aan de volledig meeslepende verlangens van een functie-deelnemer en ik' Ik zal later laten zien waarom.
Oké, wat zijn dan de factoren van een prachtige functie-gok recreatie? Ik zal apart komen, maar de meest essentiële aanbeveling om tijdens deze hele dialoog in gedachten te houden, is onderdompeling. Om een absoluut geweldige game-game te zijn, moet het de interesse van de gamers wekken en nu niet langer omleidingen bieden die de deelnemer in staat stellen weer in het feit van de werkelijke wereld te glijden. De deelnemer zou gered moeten worden in de fictieve wereld als hij zou kunnen voelen dat hij een geweldige functie-gokgame heeft gespeeld.
Een van de meest belangrijke factoren van onderdompeling is een verhaallijn; een eigenlijk plausibele en maar aangrijpende verhaallijn. Een deelnemer aan de functie hoeft de meest recente recreatie niet te laden en tot zijn ontsteltenis te ontdekken dat de verhaallijn het dunne concept bevat dat ze honderden factoren moeten doden om voldoende te genieten om de gewoon gruwelijke man te doden. Wie wil er een recreatie spelen waarin de gruwelijke man in het bijzonder de gruwelijke man is zonder de juiste reden? Heb je een recreatie uitgevoerd waarin je deel uitmaakt van het ene instituut van mensen en je bent geselecteerd om het tegenovergestelde instituut van mensen te verslaan, maar er is geen echt bewijs dat suggereert waarom het tegenovergestelde instituut gruwelijk is? De ergste daarvan zijn de huidige criminele videogames waarin de ene criminele organisatie elke andere criminele organisatie wil verslaan en jij de huurmoordenaar bent. Wie is er eigenlijk zo dom om voor zo'n vreselijke verhaallijn te vallen? Het is nu zeker niet meer voor slimme functie-gamers.
Een juiste verhaallijn kan geen oppervlakkig excuus zijn voor een strijd en het moet iets zijn waar je deel van zou moeten uitmaken. De verhaallijn moet bovendien binnen de gameplay zelf worden behandeld en op een manier worden gebracht die het feit van de gameplay beide niet onderbreekt. Er is niets erger dan een enorm filmpje dat in het centrum van de sport terechtkomt en ervoor zorgt dat je langer dan een minuut of . Voor gamers die een functie spelen, komt de onderdompeling in de sport voort uit het feit dat je de persoon bent, nu niet langer van het kijken naar de tussenfilmpjes zoals in het geval dat je naar televisie keek. Wat nu... advertenties?
Een ander onderdeel van een prachtig recreatiespel waar je van geniet, is dat je je bewust bent van het feit dat je deel uitmaakte van de fictieve wereld omdat je geboren was. Dit wordt overgebracht met behulp van begrip waarin zaken binnen het globale zijn en begrip wie de hedendaagse leiders zijn, naast begrip van contempzeldzame gebeurtenissen. Dit kan slim worden afgemaakt met behulp van voedingsfragmenten van records op een kruidenmanier tijdens gesprekken met niet-deelnemende personages. Sommige buitengewoon belangrijke records kunnen worden gevonden in zinloze scherts, vergelijkbaar met binnen de wereld waarin je nu bent ondergedompeld.
Een factor die bedoeld is om een deelnemer aan een functie uit een recreatie te halen, is een verrassend ongewenst communiqué met een snel gebracht persoon die uitlegt waar de volgende buurtstad is en dat je voorzichtig moet zijn vanwege het feit dat er een strijd is op of een paar van dergelijke factoren. Dit is het eenvoudigst voltooid in videogames waarin de kaarten up-to-date zijn als je hobbylocaties ontdekt. Het maken van een hoofdmetropool die nu niet langer tien mijl buiten je huidige rol ligt, iets dat je moet ontdekken, is in hoge mate belachelijk en past op de meest eenvoudige manier bij de eventualiteiten waarin je bent geteleporteerd naar een gloednieuw feit of je je herinnering ondanks het feit dat de laatste met mate moet worden gebruikt, omdat er al te veel videogames verkrijgbaar zijn die afhankelijk zijn van de persoon met geheugenverlies. Ontdekking kan worden toegepast in extra diffuse benaderingen op afstand met behulp van mysteriegebieden binnen reeds bekende locaties en het is mijlenver dit dat een functie-deelnemer een gevoel van ontdekking geeft.
Een ander onderdompelingsprobleem is het creëren van een liefdeshobby in een recreatie zonder deelname van jouw kant. Je gokt weg, bemoeit je met je eigen onderneming, waarna een verrassend, een van de verliefde personages waarvan je op geen enkele manier wist dat ze bestonden, een effect heeft op de gameplay vanwege een bedoelde belangrijke functie die ze spelen binnen de instelling waar je deel van uitmaakt van. Ze zouden op zijn minst een beetje flirten binnen de communicatiepaden moeten toestaan voordat een liefdeshobby in de combinatie wordt gestoken. Voor mij is een persoon die abrupt een dergelijke hobby heeft een onderdompelingsbreker vanwege het feit dat er in geen enkel opzicht iets is geweest dat een relatie heeft veroorzaakt. Als er een liefdeshobby-kans in de sport is, dan wil het op een plausibele manier worden gebracht en mag het niet buiten de controle van de personages vallen.
Er werd een recreatie waarin dit gebeurde en de betrokkenheid van liefdesactiviteiten het excuus werd voor een van de niet-deelnemende personages om slechter te presteren als een hulp, zelfs als het tegenovergestelde een geweldige hulp is geworden. Natuurlijk, het concept werd nieuw, maar het werd ook erg infantiel omdat het ervan uitging dat die liefdesactiviteiten zo gecharmeerd waren van de deelnemer dat geen van beiden het zonder hem zou moeten doen. Het wordt erger dan er uit te zien als Baywatch of Desperate Housewives.
Het is het eenvoudigst om een extra detail aan de combinatie toe te voegen, omdat ik gewoon geen doel zou bereiken als ik mezelf zou toestaan om alle vereisten van de geweldige videogames met functiegok uit te sluiten. Zoals ik al eerder zei, het essentiële is immersie. Een echte dealbreaker voor mij is het onvermogen om het soort persoon dat ik nodig heb uit te breiden. Ik ben dit extra vaak dan nu niet meer tegengekomen in videogames waarin je geen behoefte hebt aan de mogelijkheden die je persoon kan uitbreiden. Dat is natuurlijk de slechtste situatie en er zijn talloze videogames die ingetogen verbetering mogelijk maken, maar er zijn het eenvoudigst een handvol videogames die een echt gevoel van verbetering mogelijk maken.
Een absoluut geweldige game-functie moet gamers in staat stellen om op elk pad uit te breiden en dit aanpassingsvermogen goed te maken door gebruik te maken van meer dan één paden via de sport. Er is geen factor in het kweken van een automatische functie-gok recreatie als de persoon dezelfde factor in elk ongehuwd spel van de sport doet. De grootste zorg van die problemen is een recreatie waarin je een persoon met een spreuk kunt hebben, maar ze breiden de precies identieke spreuken uit met precies dezelfde factor in elke run van de sport. Het is een beetje extra vergeeflijk voor soorten krijgers, maar zelfs in dit voorbeeld zijn er talloze videogames die tientallen verschillende vechtstijlen mogelijk maken.
Nu, als ik deze dialoog had behouden, zou ik verschillende onderwerpen uploaden, net als het hernoemen van attributen en het niet gebruiken van een goede zaak, rekening houdend met meerdere zoektochten om tegelijkertijd de daadwerkelijke wereldwijde koopbehoeften in ontvangst te nemen sport en verschillende belachelijke praktijken.
Ik heb beloofd om te laten zien welk soort recreatie het beste wordt voor videogames met functiegok, dus hier is het nog mijlenver. Automatische videogames die niet online zijn, zijn de eenvoudigste videogames die je volledig onderdompelen en ik zal uitleggen waarom.
In tegenstelling tot tafel-topvideogames, wordt je niet onderbroken met behulp van de vereiste om lichamelijk uit te komen en delen te passeren die je uit de functie van het stuk zelf halen. Vergeleken met pen- en papiervideogames, ben je geent vereist om tabellen op te duiken of lange oninteressante discussies te voeren over hoe regelgeving moet worden geïnterpreteerd. Massaal multiplayer on-line functie-gokken videogames voldoen niet aan de behoeften van beide en ik erken dat een aantal van jullie zullen versteld staan, maar terwijl de slottijd je had gegokt een automatische functie-gok recreatie en een van de verschillende gamers nodig om te vertrekken vanwege het feit dat ze schilderijen moesten bezoeken en omdat ze je goed wisten, werd het een specifieke tijd van hun deel van de wereld.
Geautomatiseerde videogames voor functiegokken zijn de eenvoudigste vorm van recreatie met functiegokken waarin de personages in de sport leven, je hoeft niet abrupt te trainen als iets is toegestaan met behulp van de voorschriften en de persoonsinterface regelmatig in orde blijft dat de onderdompeling maximaal efficiënt is.
Uiteindelijk zijn de geweldige game-gaming-videogames alleen thuis-laptops die volledig zijn gebaseerd en bevatten ze geen interactie met verschillende echte wereldmensen die roet in het eten gooien in de onderdompelingswerken. De verhaallijn moet sterk zijn en op een kruidenmanier worden gebracht, een haalbare veronderstelling dat je persoon al op de hoogte is van het fictieve globale, geen onmiddellijke liefdesactiviteiten uit het niets en het vermogen om je persoon op elk pad naadloos uit te breiden langs zijpaden die vergunning voor die ontwikkelingen.
Ik zou heel graag willen dat de gaming-bedrijven hier kennis van nemen en erkennen dat ze mogelijk functiegokvideogames maken voor functie-gamers en als ze nu misschien niet langer op de markt zijn voor functie-gamers, dan zouden ze hun video een naam moeten geven games met behulp van een bepaalde stijl.
Comments
Post a Comment